Бібліотека Studies працює за підтримки агентства Magistr.ua

Реклама: її сутність, функції


Реклама: її сутність, функції

 

Реклама — це друковане, рукописне, усне або графічне повідомлення про особу,
товари, послуги або суспільний рух, відкрито опубліковане рекламодавцем й
оплачене з метою збільшення обсягів збуту, розширення клієнтури, одержання
голосів або суспільної підтримки.

У ст. 1 Закону України “Про рекламу” міститься таке визначення:

«Реклама – інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і
призначена сформувати або підтримати
обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару»

Рекламна інформація насамперед необхідна споживачеві, бо він — головна рушійна
сила процесу продажу і від нього залежить, відбудеться процес купівлі чи ні.
Реклама подає покупцеві інформацію про те, що існує товар певної марки, що він
має конкретну споживчу характеристику, тим-то відрізняється від подібних
товарів, його можна придбати в певному місці і за певну суму.

Основні функції реклами:

  1. інформативна – полягає у формуванні знань про товар, фірму, їх
    основних кількісних і якісних параметрах та особливості;
  2. психологічна – передбачає спонукання й розвиток потреб у
    будь-яких діях (наприклад, купівлі) через вплив на почуття самооцінки,
    престижу, погляди і уподобання споживачів, їх устремління;
  3. стимулююча – спонукає до придбання або купівлі товару,
    встановлення контактів та ін.;
  4. селективна (вибіркова). Виконуючи цю функцію, реклама часто
    допомагає споживачеві вибрати той товар, який відповідає його потребам, смакам,
    звичкам, можливостям і т. д. При цьому можна говорити про вибір з широкого асортименту
    товарів різних виробників (
    мимовільна
    селекція) і про вибір, який ініціюється одним рекламодавцем, наприклад
    реклама моделей телевізорів, конкретної марки для кухні, вітальні, автомобіля (
    спрямована селекція). Для реалізації
    даної функції рекламодавці часто докладають значних зусиль, доводячи до відома
    споживачів якісні та цінові характеристики різних товарних марок, що особливо
    ефективно реалізується з допомогою рекламних проспектів.


Magistr.ua
Дізнайся вартість написання своєї роботи
Кількість сторінок:
-
+
Термін виконання:
-
днів
+