Особливості суб’єкта і об’єкта управління в політичній кампанії
Особливості суб’єкта і об’єкта управління в політичній кампанії
Будь-який управлінський процес складається з кроків, які здійснює суб’єкт управління. Суб’єкт відіграє активну, провідну роль в управлінні, визначає цілі та завдання, вибирає методи їх досягнення та рішення, виконує конкретні дії. Від того, наскільки аргументовані його доводи, залежить удача розгорнутого з ініціативи суб’єкта управлінського процесу.
Специфіка управлінського процесу полягає в тому, що в взаєминах, які формуються між суб’єктом і об’єктом управління значення має саме суб’єкт метою якого є залучення у взаємодію певних соціальних груп.
Взаємодії між суб’єктом і об’єктом управління можуть мати безпосередній характер, наприклад зустріч кандидата з населенням або переговори конкуруючих сторін. При прямій взаємодії суб’єкт управління може спостерігати реакцію людини, поведінку якої він прагне змінити, побачити відповідні кроки і належним чином вибудовувати подальшу модель поведінки.
Часто взаємодія керуючого суб’єкта з об’єктом його впливу відбувається опосередковано, наприклад реклама на телебаченні, стаття в газеті, чутки. Відсутність безпосереднього контакту не змінює сутності взаємної дії, що припускає демонстрацію сторонами своїх намірів, їх інтерпретацію та відповідну реакцію.
Управління у політиці передбачає певну послідовність різного роду взаємодій для досягнення політичних цілей суб’єкта. Їх довгостроковість дозволяє змінювати поведінку об’єкта в необхідному напрямку.