Реклама від Google

Реклама від Google


Категорія: Інформаційне право (Шпаргалки)


Працівники інформаційних агентств


До основних суб'єктів діяльності інформаційних агентств законодавство відносить таких як:

засновник (співзасновники) інформаційного агентства;

керівник інформаційного агентства - особа, яка безпосеред­ньо керує всіма підрозділами інформаційного агентства, від­повідає за результати його роботи, підписує фінансові доку­менти і виконує іншу роботу згідно з наданими йому засно­вником (співзасновниками) інформаційного агентства повно­важеннями;

журналіст інформаційного агентства - творчий працівник, який збирає, одержує, створює та готує інформацію для інфор­маційного агентства і діє від його імені на підставі трудових чи інших договірних відносин з ним або за його уповноваженням.

спеціаліст у галузі засобів комунікації - працівник інформацій­ного агентства, який на професійних засадах здійснює розпо­всюдження інформаційної продукції через засоби комунікації та несе відповідальність за використання цих засобів виключ­но на підставі чинного законодавства України;

видавець (виробник) продукції інформаційного агентства - саме агентство або суб'єкт підприємництва, який здійснює випуск (тиражування або виробництво) інформаційної про­дукції на підставі угоди, укладеної між ним та інформацій­ним агентством;

розповсюджувач продукції інформаційного агентства - саме агентство або суб'єкт підприємництва - власник (користувач) засобу комунікації, через який він розповсюджує продукцію ін­формаційного агентства в порядку і на умовах, визначених чин­ним законодавством України та укладеною між ними угодою;

споживач продукції інформаційного агентства - громадяни, юридичні особи, державні органи України та інших держав, які на підставі відповідної угоди з інформаційними агентства­ми одержують їх інформаційну продукцію.


Категорія: Інформаційне право (Шпаргалки)
Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter