Основні елементи і етапи політичної рекламної кампанії


Основні елементи і етапи політичної рекламної кампанії


На першому етапі досліджується «політичний ринок», в результаті чого знаходиться потрібна «політична ніша» і та частина електорату (цільові групи), на досягнення підтримки якої розраховує рекламодавець.

Другий етап - це вибір того чи іншого типу рекламної кампанії за критеріями спрямованості (цільова кампанія або тотальна), «географії» охоплення електорату і т. д.

На третьому етапі розробляється концепція політичної рекламної кампанії на основі обраної стратегії (стратегії можуть бути наступальними, агресивними або оборонними, будуватися на охоронних символах або обіцянках певних змін, викликати почуття надії та оптимізму в разі перемоги «потрібного» кандидата або ж почуття страху в разі можливої ??перемоги його опонента, будуватися на залякуванні або принципі «меншого зла» і т. д.).

Четвертий етап включає створення медіаплану, розміщення рекламної продукції на тих чи інших рекламоносіях.

П'ятий етап - проведення самої політичної рекламної кампанії.

Всі етапи рекламної кампанії важливі - необхідний результат забезпечується тільки за рахунок послідовного проходження всіх перерахованих етапів. Пропуск хоча б одного з них спричинить невдачу всієї рекламної кампанії. Проте кожен етап важливий по-своєму. Кампанія, яка претендує на ефективність не може « пропустити » перший етап - вивчення аудиторії, інакше вся кампанія може елементарно «піти в порожнечу ». Принципово важливим є третій етап - розробка концепції політичної реклами, аргументованої системи уявлень про необхідні засоби та оптимальні методи досягнення політичної мети через політичну рекламу. Концепція обов'язково повинна включати: цілі та завдання рекламної кампанії; необхідні засоби їх досягнення; форми подання реклами (програми, платформи і т. п.); структуру іміджу лідерів і політичних об'єднань; подання про засоби ведення кампанії та їх співвідношенні між собою (засоби масової інформації, прямі контакти «від дверей до дверей», наочна агітація і пр.); розробку запам'ятовується гасла («слогана»); фінансові розрахунки; організацію зворотного зв'язку з електоратом. Все це в сукупності - необхідні елементи проведення ефективної політичної рекламної кампанії.


Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter
Статистика
0  
Всього матеріалів 4271
0  
Всього коментарів 1
1  
Користувачів 24
Оновлення new
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених іноземцями або особами без громадянства за межами України
  • Іноземці або особи без громадянства, що не проживають постійно в Україні, які вчинили злочини за її межами, підлягають в Україні відповідальності за
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених громадянами України або особами без громадянства за межами України
  • Громадяни України та особи без громадянства, що постійно проживають в Україні, які вчинили злочини за її межами, підлягають кримінальній
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених на території України
  • Особи, які вчинили злочини на території України, підлягають кримінальній відповідальності за КК України.  Злочин визнається вчиненим на території
  • Зворотна дія закону про кримінальну відповідальність у часі
  • Закон про кримінальну відповідальність, що скасовує злочинність діяння, пом'якшує кримінальну відповідальність або іншим чином поліпшує становище
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність у часі
  • Закон про кримінальну відповідальність набирає чинності через 10 (десять) днів з дня його офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено самим
Наші партнери
Інформація
Голосування
Чого бракує сайту ?