Пошук по сайту

Особливості прийняття політичних рішень в Україні


Особливості прийняття політичних рішень в Україні


Політичне рішення - це здійснюваний в індивідуальній чи колективній формі процес визначення завдань політичної дії, етапів, способів її досягнення.

Прикладом політичних рішень можуть бути закони, накази, розпорядження, постанови тощо. Вони бувають: загальнодержавні, регіональні та місцеві; колегіальні та одноосібні; стратегічні і тактичні.

Прикладом офіційного політичного рішення, що має історичне значення, є "Акт проголошення незалежності України", прийнятий Верховною Радою України 24 серпня 1991 р. Повний зміст цього документа розкриває структуру, зміст та інші характеристики його як політичного рішення.

Перша особливість прийняття політичних рішень в Україні – функціональність. В умовах сучасної демократичної держави практично не реально, щоб політичні рішення готували самі суб’єкти влади, оскільки головна вимога до рішення – його максимальна адекватність суспільно-політичній дійсності. Адекватність забезпечують такі чинники: компетентність та інформованість суб’єктів влади, знання та врахування громадської думки під час ухвалення політичних рішень.

За критерієм свідомості, ситуація ухвалення політичних рішень в Україні – інноваційна. Тобто свідомість суб’єктів ухвалення рішень випереджує виникнення проблем, що спонукає суб’єктів діяти на власний страх і ризик, і вони висувають нові пропозиції. Така ситуація зумовлена тим, що в країні криза, яка рухається швидкими темпами, і для її подолання потрібно мобільно й ефективно реагувати на будь-які зміни. У зв’язку з такою особливістю політичної ситуації, владні суб’єкти мають виявляти досить високий рівень професіоналізму та компетентності.

Також варто означити ще одну особливість політичних рішень в Україні – складність спрогнозувати вплив політичної кризи та політичного ризику на процес їх ухвалення.

Попри існування в Україні низки інститутів, які досліджують політичні процеси, прогнозують перебіг можливих наслідків кризових явищ у політико-економічній та інших сферах, суб’єкти влади досить часто не тільки не враховують, а навіть відверто ігнорують їхні прогнози та рекомендації. Це спричинює ухвалення неефективних політичних рішень, реалізація яких погіршує політичну ситуацію в суспільстві.


Статистика
0  
Всього матеріалів 4382
0  
Всього коментарів 19
5  
Користувачів 346
Наші партнери
Оновлення new
  • Подання доказів у цивільному процесі
  • Сторони та інші учасники справи подають докази у справі безпосередньо до суду. Позивач, особи, яким законом надано право звертатися до суду в
  • Підстави звільнення від доказування у цивільному процесі
  • Обставини, які визнаються учасниками справи, не підлягають доказуванню, якщо суд не має обґрунтованого сумніву щодо достовірності цих обставин або
  • Обов’язок доказування і подання доказів у цивільному процесі
  • Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених ЦПК
  • Достатність доказів у цивільному процесі
  • Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета
  • Допустимість доказів у цивільному процесі
  • У Конституції України містяться певні норми, що гарантують отримання доказів з дотриманням законодавства України. Так, стаття 31 Конституції
Інформація
Голосування
Як часто ти відвідуєш Studies.In.Ua ?