Тактичні технології у виборчих кампаніях


Тактичні технології у виборчих кампаніях


Призначення тактики - проінформувати населення про кандидата, основні цілі його програми, сформувати у виборців думки, судження, переконання, оцінки, установки, які будуть орієнтуватись на підтримку саме цього кандидата.

Тактичне мистецтво є вміння зробити так, як ніхто ще не робив, це постійна творчість. Адже кожна виборча кампанія передбачає застосування нових прийомів боротьби за голоси виборців. Разом з тим, незважаючи на різноманіття тактичних прийомів, що використовуються в передвиборній боротьбі, можна виділити деякі стрижневі напрямки, які з більшим чи меншим успіхом реалізуються усіма учасниками виборчого процесу.

Перший напрямок - створення гасла, тобто короткого звернення до виборців, яке тиражується практично у всій рекламній продукції кандидата чи виборчого об'єднання. Призначення слогана - допомогти виборцю зрозуміти і запам'ятати головну програмну мету кандидата або партії.

Другий напрямок - створення інформаційних приводів. У сучасному суспільстві на населення обрушується лавина різної інформації. І кожен раз більш свіжа інформація витісняє ту, яка поширювалася раніше. Якщо кандидат або виборче об'єднання хочуть, щоб про них знали і пам'ятали виборці, вони повинні постійно створювати різні інформаційні приводи, щоб телебачення, радіо, преса постійно поширювали про них потрібну інформацію.

Третє тактичне спрямування - підготовка та розповсюдження політичної реклами. Часто рекламою називають всю діяльність організаторів виборчої кампанії з просування іміджу їхнього кандидата. Однак серед усього різноманіття пропагандистських акцій завжди є акції, пов'язані з виготовленням та розповсюдженням друкованої та візуальної продукції за рахунок коштів виборчого фонду. Строго кажучи, саме ця продукція і являє собою рекламу. Це - телевізійні рекламні ролики, плакати, листівки, буклети, календарі, пряма поштова кореспонденція, реклама в Інтернеті, а також в газетах і журналах.

Для підвищення дієвості реклами використовуються різні технології її виготовлення. Наприклад, при створенні плаката важливі і кольору, і розмір шрифту, і розташування портрета кандидата або емблеми партії; при створенні рекламного ролика - темп і характер дії, фон зображення, супутня мелодія.

Четверте тактичне спрямування - організація виступів кандидата перед виборцями. При вмілій організації таких зустрічей безпосереднє спілкування з кандидатом робить самий сильний вплив на виборців. Такі зустрічі допомагають кандидату встановлювати позитивний емоційний контакт зі своїми виборцями, тим самим полегшуючи собі рішення задачі надання спрямованого впливу на мотивацію їх електоральної поведінки.


Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter
Статистика
0  
Всього матеріалів 4270
0  
Всього коментарів 1
0  
Користувачів 24
Оновлення new
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених громадянами України або особами без громадянства за межами України
  • Громадяни України та особи без громадянства, що постійно проживають в Україні, які вчинили злочини за її межами, підлягають кримінальній
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених на території України
  • Особи, які вчинили злочини на території України, підлягають кримінальній відповідальності за КК України.  Злочин визнається вчиненим на території
  • Зворотна дія закону про кримінальну відповідальність у часі
  • Закон про кримінальну відповідальність, що скасовує злочинність діяння, пом'якшує кримінальну відповідальність або іншим чином поліпшує становище
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність у часі
  • Закон про кримінальну відповідальність набирає чинності через 10 (десять) днів з дня його офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено самим
  • Законодавство України про кримінальну відповідальність
  • Законодавство України про кримінальну відповідальність становить:  Кримінальний кодекс України , який ґрунтується на:  Конституції України; 
Наші партнери
Інформація
Голосування
Оцініть сайт