Поиск по сайту

Правове регулювання розподілу доходів між бюджетами


Правове регулювання розподілу доходів між бюджетами


Доходи бюджету – усі податкові, неподаткові та інші надходження на безповоротній основі, справляння яких передбачено законодавством України (включаючи трансферти, дарунки, гранти).

Надходження до бюджету – доходи бюджету та кошти, залучені в результаті взяття боргових зобов'язань, органами державної влади, органами влади АРК, або органами місцевого самоврядування.

Склад доходів різних ланок бюджетної системи відображається в різних платежах, які сплачують юридичні і фізичні особи у відповідний бюджет.

Доходи бюджету класифікуються за такими розділами:

Соціально-економічною ознакою:

- Податкові надходження (податки, збори, обов'язкові платежі);

- Неподаткові надходження (від власності та підприємницької діяльності; адміністративні збори та платежі);

- Доходи від операцій з капіталом;

- Трансферти – кошти, одержані від органів державної влади або місцевого самоврядування, інших держав чи міжнародних організацій на безоплатній та безповоротній основі.

Теоретично, доходи бюджетів класифікують також за порядком і умовами зарахування:

- закріплені - це доходи, які постійнодіючим законодавством віднесені у доходну частину бюджету певного рівня повністю у розмірі територіальних надходжень, або у твердофіксованому розмірі (нормативи), що встановлюються на тривалий строк і не потребують додаткового рішення вищестоящого органу влади. Таке закріплення міститься у постійнодіючому бюджетному або податковому законодавстві. У Держбюджеті тільки закріплені доходи.

Наприклад: Акцизний збір - в дохід Держбюджету. Де б він не збирався буде зараховуватися на централізований рахунок Держказначейства.

Податок на доходи фізичних осіб – в повному розмірі зараховуються до місцевих бюджетів

- власні - у місцевих бюджетах це надходження від комунальної власності, місцевих податків і зборів тощо. Вони закріплюються повністю або за нормативами, які визначають щороку.

- залучені - якщо не вистачає власних коштів, то органи влади можуть (залучати) - користуватись позиченими.

- регулюючі - доходи які щороку включаються в місцеві бюджети на підставі Законів або рішень вищестоящих органів місцевого самоврядування. Нормативи відрахувань затверджуються таким чином: або єдині для всіх бюджетів різного рівня, або диференційовано для кожної ланки бюджетної системи в залежності від об'єму закріплених доходів і передбачених видатків.

Доходи місцевих бюджетів класифікуються також за ознакою їх достатності у відповідних бюджетах:

Доходи що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів.

Доходи що не враховуються при визначенні міжбюджетьних трансфертів.


Статистика
0  
Всього матеріалів 4382
0  
Всього коментарів 22
2  
Користувачів 749
Наши партнеры
Обновления new
  • Представление доказательств в гражданском процессе
  • Стороны и другие участники дела подают доказательства по делу непосредственно в суд. Истец  лица, которым законом предоставлено право обращаться в
  • Основания освобождения от доказывания в гражданском процессе
  • Обстоятельства, которые признаются участниками дела, не подлежат доказыванию, если суд не имеет обоснованного сомнения в достоверности этих
  • Обязанность доказывания и представления доказательств в гражданском процессе
  • Каждая сторона должна доказать те обстоятельства, на которые она ссылается как на основание своих требований или возражений, кроме случаев,
  • Достаточность доказательств в гражданском процессе
  • Достаточны доказательства, в своей совокупности позволяют сделать вывод о наличии или отсутствии обстоятельств дела, входящие в предмет доказывания.
  • Допустимость доказательств в гражданском процессе
  • В Конституции Украины содержатся определенные нормы, гарантирующие получение доказательств с соблюдением законодательства Украины. Так, статья 31
Информация