Функції лобіювання


Функції лобіювання


До найбільш розповсюджених функцій інституту лобізму відносять комунікативну, посередницьку, інформаційну, прогностичну, контрольну, функцію організаційного забезпечення плюралізму суспільних інтересів та експертну функцію. Ключовими функціями лобізму є саме комунікативна та посередницька функції.

Комунікативна функція забезпечує обмін інформацією та спілкування між носіями влади та групами інтересів.

Посередницька функція полягає в представленні інтересів певних груп та досягненні певного компромісного рішення при прийнятті управлінських рішень.

Інформаційна функція лобізму полягає в донесенні необхідної аналітичної інформації до відповідних суб’єктів про статус справ у тих чи інших галузях суспільного життя, про ставлення певних груп інтересів до тих чи інших питань.

Прогностична функція лобізму виявляється в тому, що лобісти, забезпечуючи органи державної влади та керівництво компаній і організацій великим обсягом інформації, сприяють більш точному прогнозуванню розвитку подій.

Контрольна функція лобізму полягає в постійному нагляді за прийняттям управлінських рішень суб’єктами владних повноважень. Ця функція дає можливість здійснювати коригування управлінських рішень ще у фазі їх розробки.

Функція упорядкування плюралізму суспільних інтересів виражається в зіставленні інтересів та визначенні пріоритетів.

Експертна функція полягає в підборі та опрацюванні всієї необхідної аналітичної інформації та доведенні її до відома влади, розробленні юридичних аспектів підготовки відповідного рішення. «У Німеччині, наприклад, і у законотворчій процедурі, і в питаннях регулювання лобізму превалює якраз експертна функція лобістських об’єднань. У США першими лобістами були так звані «кореспонденти», які приїжджали зі штатів слідом за першими ще недосвідченими конгресменами, щоб давати їм консультації і нагадувати про зобов’язання перед виборцями штату і спонсорами кампанії».


Статистика
0  
Всього матеріалів 4342
2  
Всього коментарів 10
1  
Користувачів 62
Наші партнери
Оновлення new
  • Процесуальні права та обов’язки сторін
  • Процесуальні права - це права, які має суб'єкт цивільних процесуальних правовідносин і які визначають його правові та фактичні можливості у справі.
  • Сторони у цивільному процесі
  • Сторони у цивільному процесі – ймовірні суб’єкти спірних матеріальних  правовідносин, які беруть участь у справі з метою захисту власних прав,
  • Цивільна процесуальна правоздатність та дієздатність
  • Здатність мати цивільні процесуальні права та обов’язки сторони, третьої особи, заявника, заінтересованої особи (цивільна процесуальна
  • Забезпечення захисту прав малолітніх або неповнолітніх осіб під час розгляду справи
  • Малолітньою є фізична особа до досягнення 14 років. Неповнолітньою є фізична особа, що не досягла 18 років. Статус неповнолітньої особи не
  • Неприпустимість зловживання процесуальними правами
  • Зловживання процесуальними правами завдає шкоди як інтересам правосуддя, так і правам осіб, які беруть участь у цивільній справі і вчиняються з
Інформація
Голосування
Ви живете...