Реклама від Yandex

Реклама від Google


Категорія: Теорія лобіювання (Шпаргалки)


Мета та задачі професійної лобістської діяльності


Лобістом називається фахівець зі зв'язків з органами державної і муніципальної влади. Завдання лобіста полягає в тому, щоб налагодити сприятливі відносини між тією компанією, яку він представляє, та управлінськими держструктурами. Інша назва даної професії - GR-фахівець

На практиці лобістами стають люди солідного віку, які більшу частину свого професійного життя присвятили роботі в політичній сфері. Якщо ваша мета стати лобістом, то бажано почати з отримання вищої політологічної, юридичної або економічної освіти.

Професійні навички:

  • знання законодавства;
  • знання психології;
  • вміння орієнтуватися в тонкощах політичного функціонування;
  • розуміння сутності і особливості gr, а також того, чим GR відрізняється від PR

Мета - домогтися прийняття або відхилення законопроекту, тобто домогтися прийняття вигідного для них політичного рішення

Завданням лобістів є донести ці висновки / пропозиції змін до суб'єктів, які приймають рішення і розмістити їх у важливих вирішальних органах (так зване «консультування політики». Розміщення відбувається за допомогою аргументованого впливу лобістів на суб'єктів, які приймають рішення. Цей вплив найчастіше проходить успішно, тому що депутати і чиновники при їх насиченому графіку прийняття рішень за різними темами, не володіють достатньою компетенцією у всіх галузях. Тому інформація, надана зацікавленими сторонами, хоча і дуже вибірково підібрана і узагальнена, допомагає їм для прийняття рішень.


Категорія: Теорія лобіювання (Шпаргалки)
Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter