Реклама від Yandex

Реклама від Google


Категорія: Теорія лобіювання (Шпаргалки)


Професійна лобістська діяльність


Близьким до громадського є професійне лобіювання, під яким розуміємо вплив об’єднань громадян, що представляють певну професійну або робітничу групу. Як правило, особливим суб’єктом зазначеного виду лобіювання є професійні спілки — об’єднання громадян за професійною ознакою. На відміну від громадського лобіювання предметом лобістського впливу з боку професійних спілок є специфічне коло питань, пов’язаних з вдосконаленням трудового законодавства, поліпшенням умов праці певних кате- горій робітників, підвищенням заробітної платні, скороченням робочого тижня, питаннями соціального законодавства. У пострадянських країнах, у тому числі і в Україні, у період економічної кризи предметом вимог професійних об’єднань та трудових колективів було питання виплати заробітної плати, яку робітники не отримували місяцями.


Категорія: Теорія лобіювання (Шпаргалки)
Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter