Види посередництва в політичному конфлікті


Види посередництва в політичному конфлікті


Посередництво – це процес, у якому "третя сторона" (посередник) допомагає сторонам конфліктної ситуації провести переговори, спрямовані на досягнення взаємоприйнятного рішення.

Можна сказати, що посередництво - спеціально організована форма спілкування двох конфліктуючих сторін, що здійснюється за допомогою третьої, нейтральної сторони (посередника) з метою опосередкованого управління процесом розв'язання конфлікту згідно з правилами діалогічної взаємодії.

Під посередництвом, як правило, розуміється участь третьої сторони з метою оптимізації процесу пошуку взаємоприйнятного рішення. У Дипломатичному словнику, посередництво визначається як один із засобів мирного вирішення міжнародних суперечок, суть якого "полягає в тому, що будь-яка третя сторона, що не бере участь у суперечці у відповідності з міжнародним правом організовує за своєю ініціативою або на прохання сторін спору переговори між ними в цілях мирного вирішення спору, часто беручи безпосередню участь у цих переговорах ".

Ефективність процесу медіації залежить від багатьох об'єктивних умов. Загальновизнаним чинником ефективності є такий: «Чим гірше відносини сторін, тим песимістичні перспективи, що медіація буде успішною» Тобто, якщо сторони мають здатність до конструктивної взаємодії, невисокий «рівень ворожості», то й процес медіації буде успішним.

Посередництво більш ефективно, якщо воно проходить на нейтральній території, а не на території конфліктуючих сторін. У цьому випадку важливу роль грає чисто психологічний фактор.

Види посередницької діяльності:

1) В залежності від того, хто виступає в ролі посередника:

  • посередництво держав
  • посередництво між урядовими та неурядовими організаціями

2) За юридичним статусом:

  • формальне – чітке закріплення статусу посередника в спеціальному документі
  • неформальне – перевагою є те, що воно не пов’язує сторони будь-якими обов’язками і перешкоджає появі тупикової ситуації. Недолік – відсутність статусу понижує ступінь впливу такого посередника як на процес так і на результат врегулювання.


Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter
Статистика
0  
Всього матеріалів 4271
0  
Всього коментарів 1
0  
Користувачів 24
Оновлення new
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених іноземцями або особами без громадянства за межами України
  • Іноземці або особи без громадянства, що не проживають постійно в Україні, які вчинили злочини за її межами, підлягають в Україні відповідальності за
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених громадянами України або особами без громадянства за межами України
  • Громадяни України та особи без громадянства, що постійно проживають в Україні, які вчинили злочини за її межами, підлягають кримінальній
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених на території України
  • Особи, які вчинили злочини на території України, підлягають кримінальній відповідальності за КК України.  Злочин визнається вчиненим на території
  • Зворотна дія закону про кримінальну відповідальність у часі
  • Закон про кримінальну відповідальність, що скасовує злочинність діяння, пом'якшує кримінальну відповідальність або іншим чином поліпшує становище
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність у часі
  • Закон про кримінальну відповідальність набирає чинності через 10 (десять) днів з дня його офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено самим
Наші партнери
Інформація
Голосування
Ви живете...