Об’єкт та предмет «Паритетної демократії»
		
Об’єкт та предмет дослідження навчальної дисципліни
 «Паритетна демократія». 
		Завдання та методологія курсу
Об’єктом дослідження курсу є паритетна демократія.
Предмет –
дослідження сутності, генеза, еволюція, структура та параметри паритетної демократії,
аналіз прогресивного зарубіжного досвіду та стану досягнення паритетного представництва
в Україні на сучасному етапі, а також можливі шляхи запозичення зарубіжного досвіду
для подальшого просування до паритетної демократії.
До завдань курсу відноситься розкриття наступних проблем:
- аналіз сучасного розуміння та основних теоретичних моделей демократії;
- з’ясування природи виникнення концепції паритетної демократії, встановлення
 змісту поняття «паритетна демократія» та її параметрів;
- аналіз сучасних світових тенденції встановлення гендерної рівності
 як основи паритетної демократії;
- встановлення механізмів моніторингу досягнення паритету жінок та чоловіків;
- аналіз зарубіжного досвіду впровадження гендерної політики як основи
 паритетної демократії;
- з’ясування політико-правової основи паритетної демократії в Україні;
- інституційні механізми запровадження паритетної демократії;
- аналіз сучасного стану досягнення паритету жінок та чоловіків в Україні;
- з’ясування можливих шляхів просування України до моделі паритетної
 демократії та роль у цьому процесі вдосконалення гендерної політики нашої держави.
В рамках дослідження означених
питань курсу використовуються як загальнонаукові (діалектичний та загальнологічні),
так і спеціальнонаукові методи.
Діалектичний метод, дає можливість
виявити основні закономірності розвитку концепції паритетної демократії та ідеї
рівності чоловіка і жінки, особливості її прояву в різних сферах. 
При розгляді механізму становлення
паритетної демократії та механізмів реалізації гендерної політики та його складових
застосовується структурно-функціональний метод. 
Співставлення особливостей просування
до паритетної демократії та реалізації гендерної політики у зарубіжних країнах та
в Україні стає можливим завдяки використанню порівняльного методу.
При аналізі розвитку політико-правових
засад та інституційних механізмів встановлення гендерної рівності як основи паритетної
демократії вслід викоритовувати історичний, систений методи, а також інші методи.