Бібліотека Studies працює за підтримки агентства Magistr.ua

Використання виборчих технологій в ході виборчої кампанії


Використання виборчих технологій в ході виборчої кампанії

Виборчі технології – це сукупність прийомів, способів, методів впливу на виборців, націлена на здійснення впливу електоральну поведінку виборців.

М. Ф. Головатий розглядає поняття “виборчі технології” як “сукупність політико-організаційних, інформаційних, пропагандистських та інших дій з метою приведення до влади певного політика, групи політиків, політичної організації чи їх об’єднання”.

Виборчі технології застосовуються задля досягнення певних цілей.

1. Сфокусувати увагу виборців на політичних силах, їх лідерах та представниках, щоб показати їх переваги над опонентами, висвітлити іміджеві особливості учасників політичної боротьби.

2. Інформувати електорат (виборців) про ідеологічну позицію, виборчу програму політичних сил та кандидатів на виборні посади, їх бачення основних проблем громадян та засобів їх вирішення.

3. Закріпити політичні настанови на голосування тих виборців, які поділяють позицію певної політичної сили та її кандидатів, та формувати спільну ідентифікацію виборців та політиків.

Протягом виборчої кампанії на електорат чиниться різноманітний вплив з боку політичних сил, кандидатів на виборчі посади з метою сформувати необхідну підтримку через голосування. Як правило, застосовується весь арсенал виборчих технологій, медіа-технологій, ідеологій, комунікаційних технологій.

Різноманітні технології, які використовуються під час виборчих кампаній можна умовно розділити на прозорі і “брудні” технології.

Серед “брудних” виборчих технологій виділимо найбільш відомі практичні прийоми

1. “Реєстрація двійників” – реєструються їх однофамільці. Очікується, що виборці заплутаються в бюлетенях

2. “Реєстрація підставних кандидатів“. Підбирається кандидат, який відповідає електоральним очікуванням передбачуваних прихильників основного конкурента.

3. “Реєстрація великої кількості кандидатів на одне місце”. Цей прийом активно застосовується на місцевих виборах. Виборці не знаючи про малого відомого кандидата будуть голосувати або за відомого або проти всіх.

4. “Використання адміністративного ресурсу“. У разі, коли один з кандидатів вже займає будь-яку керівну посаду, їм часто використовується адміністративний ресурс. Не покидаючи на час виборчої кампанії свого крісла, кандидат займається поточною роботою. Це створює додаткові можливості для підвищення його популярності.

Підкуп електорат, залякування, шантажування.


Magistr.ua
Дізнайся вартість написання своєї роботи
Кількість сторінок:
-
+
Термін виконання:
-
днів
+