Бібліотека Studies працює за підтримки агентства Magistr.ua

Основні підходи до дослідження масової комунікації


Основні підходи до дослідження масової комунікації

Масова комунікація – це процес поширення інформації і впливу в суспільстві за допомогою спеціальних коштів, друку, телебачення, радіо, кіно і т. д., в результаті чого повідомлення надходить відразу до великих груп людей.

– Концепція тотального впливу

Згідно з нею громадська думка формується здебільшого під тотальним впливом масової інформації. Така інформація багато в чому визначає соціальні цінності і стереотипи.

Такий підхід до вивчення масової комунікації співвідноситься з розумінням соціального світу як «масового суспільства».

– Концепція обмежених ефектів

Передбачає врівноважений підхід до вивчення масової комунікації, а ЗМІ вважає відокремленими і незалежними від владних структур соціальними інститутами, які є поширювачами інформації, майже вільними від зовнішнього тиску. Їх завдання інформування суспільства.

– Концепція глобалістської орієнтації

Їх прихильники вбачають визначну роль новітніх засобів масової інформації у творенні нової культури, нових засад спілкування і взаємодії людей.


Magistr.ua
Дізнайся вартість написання своєї роботи
Кількість сторінок:
-
+
Термін виконання:
-
днів
+