Протокол про створення митного союзу між Австрією та Німеччиною 1931 р. та його основні положення


Протокол про створення митного союзу між Австрією та Німеччиною 1931 р. та його основні положення


Протягом 1929-1931 рр., урядами Австрії та Німеччини у повній таємниці велись перемовини щодо створення «митного союзу» або «митного та економічного альянсу».

Так, 18 та 19 березня 1931 р. на закритих засіданнях урядів цих держав було схвалено протокол щодо положень майбутнього договору про Митний Союзу, який передбачав запровадження спільної митної та економічної політики, створення єдиного митного законодавства, узгодження податкових та акцизних зборів. Слід звернути увагу на те, що до тексту угоди було додано положення, яким передбачалась можливість приєднання інших європейських країн до Митного Союзу, що, на думку професора Орде, повинно було свідчити про бажання представити цю ініціативу радше як вклад до становлення європейської єдності, аніж спробу Німеччини відновити свою гегемонію у Центральній Європі.

Цілком очевидно, що Австрія та Німеччина бажали представити свій економічний проект в руслі загального інтеграційного руху в Європі, та як конкретний крок до «тарифного роззброєння».

Підтвердження цієї точки зору, можна знайти у положенні 1.2. протоколу, відповідно до якого сторони проголосили їх бажання вступити в переговори щодо підписання схожих договорів з будь-якою державою, яка цього забажає. Також, у ст. 9-10 протоколу закріплювалось, що торгівельні зносини з третіми країнами залишаються у сфері компетенції держав-членів митного союзу, хоча й передбачалось, що інтереси іншої сторони не повинні бути порушеними.

Важливим положенням цього документу, стала домовленість щодо уніфікації митного законодавства та гармонізації тарифів (п. 2). Державам-членам також заборонялось стягнення будь-яких мит з експорту та імпорту товарів з іншої держави-члена митного союзу (п. 3.). Також, заборонялося вводити експортні або транзитні обмеження окрім випадків, які могли бути виправданні безпекою та здоров’ям суспільства, або іншими схожими причинами (п. 7).

Незважаючи на усі запевнення, перспектива створення митного союзу між Австрією та Німеччиною була сприйнята Чехословачинною та Францією, як спроба Німеччини повернутися до політики експансіонізму, і була швидко заблокована Францією, завдяки здійснення нею фінансового тиску на Австрію.


Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter
Статистика
0  
Всього матеріалів 4271
0  
Всього коментарів 1
1  
Користувачів 24
Оновлення new
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених іноземцями або особами без громадянства за межами України
  • Іноземці або особи без громадянства, що не проживають постійно в Україні, які вчинили злочини за її межами, підлягають в Україні відповідальності за
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених громадянами України або особами без громадянства за межами України
  • Громадяни України та особи без громадянства, що постійно проживають в Україні, які вчинили злочини за її межами, підлягають кримінальній
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених на території України
  • Особи, які вчинили злочини на території України, підлягають кримінальній відповідальності за КК України.  Злочин визнається вчиненим на території
  • Зворотна дія закону про кримінальну відповідальність у часі
  • Закон про кримінальну відповідальність, що скасовує злочинність діяння, пом'якшує кримінальну відповідальність або іншим чином поліпшує становище
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність у часі
  • Закон про кримінальну відповідальність набирає чинності через 10 (десять) днів з дня його офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено самим
Наші партнери
Інформація
Голосування
Як часто ти відвідуєш Studies.In.Ua ?