Об’єкт та предмет «Паритетної демократії»


Об’єкт та предмет дослідження навчальної дисципліни «Паритетна демократія».
Завдання та методологія курсу


Об'єктом дослідження курсу є паритетна демократія.

Предмет – дослідження сутності, генеза, еволюція, структура та параметри паритетної демократії, аналіз прогресивного зарубіжного досвіду та стану досягнення паритетного представництва в Україні на сучасному етапі, а також можливі шляхи запозичення зарубіжного досвіду для подальшого просування до паритетної демократії.

До завдань курсу відноситься розкриття наступних проблем:

  • аналіз сучасного розуміння та основних теоретичних моделей демократії;
  • з’ясування природи виникнення концепції паритетної демократії, встановлення змісту поняття «паритетна демократія» та її параметрів;
  • аналіз сучасних світових тенденції встановлення гендерної рівності як основи паритетної демократії;
  • встановлення механізмів моніторингу досягнення паритету жінок та чоловіків;
  • аналіз зарубіжного досвіду впровадження гендерної політики як основи паритетної демократії;
  • з’ясування політико-правової основи паритетної демократії в Україні;
  • інституційні механізми запровадження паритетної демократії;
  • аналіз сучасного стану досягнення паритету жінок та чоловіків в Україні;
  • з’ясування можливих шляхів просування України до моделі паритетної демократії та роль у цьому процесі вдосконалення гендерної політики нашої держави.

В рамках дослідження означених питань курсу використовуються як загальнонаукові (діалектичний та загальнологічні), так і спеціальнонаукові методи.

Діалектичний метод, дає можливість виявити основні закономірності розвитку концепції паритетної демократії та ідеї рівності чоловіка і жінки, особливості її прояву в різних сферах.

При розгляді механізму становлення паритетної демократії та механізмів реалізації гендерної політики та його складових застосовується структурно-функціональний метод.

Співставлення особливостей просування до паритетної демократії та реалізації гендерної політики у зарубіжних країнах та в Україні стає можливим завдяки використанню порівняльного методу.

При аналізі розвитку політико-правових засад та інституційних механізмів встановлення гендерної рівності як основи паритетної демократії вслід викоритовувати історичний, систений методи, а також інші методи.


Статистика
0  
Всього матеріалів 4362
0  
Всього коментарів 15
0  
Користувачів 105
Наші партнери
Оновлення new
  • Особи, які можуть та не можуть бути представниками в суді
  • Особи, які можуть бути представниками: адвокат; законний представник. Відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність»,
  • Міністерство освіти і науки України змінило правило вступу до вищих навчальних закладів
  • По-перше, у 2019 році МОН збільшить пільги для учасників бойових дій. По-друге, МОН затвердило нові норми вступу на бакалаврат та
  • Законні представники у цивільному процесі
  • Законне (необхідне, обов'язкове) процесуальне представництво виникає на підставі закону, адміністративного чи судового акта за наявності таких
  • Види представництва у цивільному процесі
  • ЦПК України прямо класифікацію процесуального представництва не проводить, проте аналіз окремих його статей, що визначають правові засади участі
  • Умови, які необхідні для здійснення функцій представника у цивільному процесі
  • Для того, щоб відбулося процесуальне представництво, повинно бути дотримано низку умов: такі особи мають бути правоздатні та дієздатні, тобто, не
Інформація
Голосування
Якою пошуковою системою Ви користуєтесь ?