Пошук по сайту

Правове регулювання і порядок формування представницьких органів держави і місцевого самоврядування


Правове регулювання і порядок формування представницьких органів держави і місцевого самоврядування


Конституція 1996 року, на відміну від попередніх конституційних актів, значно понизила віковий ценз народних депутатів - з 25 до 21 року і підвищила ценз осілості з двох до п'яти років, а також встановила обмеження для осіб, які мають судимість.

Формування чисельного складу Верховної Ради відбувається на основі Закону України "Про вибори народних депутатів України".

Відповідно до Закону "Про місцеве самоврядування в Україні", порядок формування та організація діяльності місцевих рад визначається Конституцією України, цим та іншими законами, а також статутами територіальних громад. 

Вибори місцевого самоврядування та депутатів Верховної Ради України проводяться одночасно.

Вибори сільських, селищних, міських голів, голів районних рад, голів обласних рад, спікера АРК проводяться прямим голосуванням у два тури.

Одночасно з обранням сільському, селищному, міському голові, голові районної ради, голові обласної ради надаються повноваження глави сільській (селищній), міській, районній, обласній державній адміністрації (крім АРК Крим) з відповідними правами та обов'язками.

Одночасно з обранням голів місцевих рад обираються депутати місцевих рад за мажоритарною системою.

Чергові вибори депутатів місцевих рад, а також сільських, селищних, міських голів провадяться на території України одночасно і призначаються не пізніш як за 90 днів до закінчення строку повноважень депутатів місцевих рад поточного скликання, сільського, селищного, міського голови.

Позачергові вибори відповідно депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів призначаються не пізніш як за 60 днів до дня виборів.

Виборчий процес розпочинається за 50 днів до дня чергових, позачергових місцевих виборів.

Повторні вибори депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів замість тих, які вибули, а також у разі утворення нової адміністративно-територіальної одиниці призначаються у строки, передбачені цим Законом.


Статистика
0  
Всього матеріалів 4382
0  
Всього коментарів 19
3  
Користувачів 344
Наші партнери
Оновлення new
  • Подання доказів у цивільному процесі
  • Сторони та інші учасники справи подають докази у справі безпосередньо до суду. Позивач, особи, яким законом надано право звертатися до суду в
  • Підстави звільнення від доказування у цивільному процесі
  • Обставини, які визнаються учасниками справи, не підлягають доказуванню, якщо суд не має обґрунтованого сумніву щодо достовірності цих обставин або
  • Обов’язок доказування і подання доказів у цивільному процесі
  • Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених ЦПК
  • Достатність доказів у цивільному процесі
  • Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета
  • Допустимість доказів у цивільному процесі
  • У Конституції України містяться певні норми, що гарантують отримання доказів з дотриманням законодавства України. Так, стаття 31 Конституції
Інформація
Голосування
Ваш регіон ?