Реклама від Google

Реклама від Google


Категорія: Соціологія (Шпаргалки)


Основні підходи до дослідження масової комунікації


Масова комунікація - це процес поширення інформації і впливу в суспільстві за допомогою спеціальних коштів, друку, телебачення, радіо, кіно і т. д., в результаті чого повідомлення надходить відразу до великих груп людей.

Концепція тотального впливу

Згідно з нею громадська думка формується здебільшого під тотальним впливом масової інформації. Така інформація багато в чому визначає соціальні цінності і стереотипи.

Такий підхід до вивчення масової комунікації співвідноситься з розумінням соціального світу як «масового суспільства».

Концепція обмежених ефектів

Передбачає врівноважений підхід до вивчення масової комунікації, а ЗМІ вважає відокремленими і незалежними від владних структур соціальними інститутами, які є поширювачами інформації, майже вільними від зовнішнього тиску. Їх завдання інформування суспільства.

Концепція глобалістської орієнтації

Їх прихильники вбачають визначну роль новітніх засобів масової інформації у творенні нової культури, нових засад спілкування і взаємодії людей.


Категорія: Соціологія (Шпаргалки)
Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter