Реклама від Google

Реклама від Google


Категорія: Соціологія (Шпаргалки)


Сучасні тенденції в розвитку масової комунікації


Масова комунікація і реклама. Тенденція підпорядкування масової комунікації чисто комерційним інтересам стала соціально-значущою проблемою, оскільки конкуренція фірм і товарів явно перемістилася на рівень засобів масової інформації. Ефірний час заповнюється численними рекламними роликами, що спонукають глядачів до покупки тих чи інших нових товарів.

Нові засоби масової комунікації і суспільство. Останні два десятиліття ознаменувалися широким поширенням нових засобів масової комунікації. Йдеться про супутникове і кабельному телебаченні, відео, комп'ютерах. Нові інформаційні технології дозволяють активізувати і ефективно використовувати національні та загальносвітові інформаційні ресурси, які в наші дні є одним з найважливіших чинників розвитку цивілізації.

Основними особливостями нових технологій є можливість необмеженого доступу до величезних масивів інформації, а також інтерактивність взаємодії з джерелом інформації.

Нові інформаційні технології дозволяють також оптимізувати інформаційні процеси, які в останні роки займають все більше місце в різних сферах життя суспільства.


Категорія: Соціологія (Шпаргалки)
Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter