Реклама від Yandex

Реклама від Google


Категорія: Теорія лобіювання (Шпаргалки)


Сутність прямого лобіювання


Пряме лобіювання передбачає особистий контакт лобіста з особою, яка приймає рішення. По опитуванням вашингтонських лобістів, 98% їх працюють саме так, використовуючи задля досягнення своєї мети прямий контакти з політиками. Під час таких зустрічей лобіст, зазвичай, висловлює особі, що бере рішення, свою точку зору, аргументуючи її конкретними даними.

Пряме лобіювання своїм змістом має методи безпосереднього впливу на осіб, які приймають рішення, що здійснюється через представників організованих інтересів. Воно може виражатися у таких формах:

  • безпосередній контакт у процесі підготовки і доробки проекту рішення з особами, що приймають їх;
  • надання особам, які приймають рішення, інформації щодо завдань, які можуть бути вирішені у випадку ухвалення певного рішення, чи щодо наслідків (позитивних і/чи негативних) реалізації рішення, проект якого розробляється;
  • проведення експертизи проекту рішення;
  • приватні зустрічі кулуарного характеру;
  • виступ на парламентських слуханнях шодо обговорення законопроекту;
  • проведення круглого столу, конференції, суспільних слухань тощо, по проекту рішення, що готується, із запрошенням осіб, що приймають рішення.


Категорія: Теорія лобіювання (Шпаргалки)
Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter