Реклама від Yandex

Реклама від Google


Категорія: Теорія лобіювання (Шпаргалки)


Сутність непрямого лобіювання


Непрямий лобізм має на увазі вплив на процес прийняття політичних рішень за допомогою мобілізації громадської думки на користь (або проти) тієї чи іншої позиції. Непряме лобіювання включає такі форми, як реклама на підтримку своєї позиції, організація кампаній телефонних дзвінків, масова розсилка листів, факсів, повідомлень по електронній пошті, організація публікацій у засобах масової інформації, мобілізація профспілок, релігійних організацій та місцевих асоціацій на підтримку своїх поглядів, організація прес-конференцій, публічних зустрічей, збору підписів, демонстрацій, пікетів і т. д.


Категорія: Теорія лобіювання (Шпаргалки)
Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter