Пошук по сайту

Сутність, функції, система громадського виховання


Сутність, функції, система громадського виховання


Громадянське виховання — формування громадянськості як інтегрованої якості особистості, що дає людині можливість відчувати себе морально, соціально, політично і юридично дієздатною та захищеною.

Покликане воно виховувати у молодої людини високі моральні ідеали, почуття любові до своєї Батьківщини, потреби у служінні їй. Відомо, що основні риси громадянина формуються в молодому віці, під впливом загальнонародних, національних цінностей, у взаємодії особистості із суспільством, яке на кожному етапі представляють сім?я, школа, різноманітні колективи.

Орієнтоване на формування свідомого громадянина, патріота, професіонала, людини зі шляхетними особистісними якостями і рисами характеру, світоглядом і способом мислення, почуттями, вчинками та поведінкою, спрямованими на саморозвиток.

Система громадянського виховання включає: комплекс функцій, що формуються з урахуванням вікових можливостей, засвоєння загальногромадянських і загальнолюдських політичних ідей, зміст і форми громадянського виховання, засобів масової інформації. Їй властиві суперечності і "механізми", що забезпечують також певні критерії громадянської вихованості.

Функції громадянського виховання поділяються на освітні,виховні та розвивальні.

Освітня функція полягає в тому, щоб розкрити школярам загальнолюдські і загальногромадянські політичні ціннісні орієнтації оновлення суспільства, озброїти школярів уміннями політичного діалогу і культурного ведення дискусії, ораторських і організаторських навичок, чіткого і ясного викладу думки у вільній усній мові.

Виховна функція громадянського виховання проявляється у процесі включення учнів у посильну і доступну суспільно-громадянську діяльність. Саме у ній відбувається формування у школяра почуттів вищого порядку, таких, як патріотизм та інтернаціоналізм, а також високих морально -політичних якостей: порядності, морально-політичній охайності в стосунках з людьми, свідомої дисциплінованості, відповідальності, політичного чуття, критичності, здатності виправити свої помилки.

Розвивальна функція громадянського виховання випливає з освітньої і виховної. Громадянське пізнання і діяльність формують здатність політичного мислення, вміння осмислити і усвідомити кожен суспільно важливий факт, подію. Школярі вчаться самостійно розбиратися в потоці політичної інформації, давати їй оцінку, протистояти маніпулюванню їхньою свідомістю.


Статистика
0  
Всього матеріалів 4382
0  
Всього коментарів 19
0  
Користувачів 348
Наші партнери
Оновлення new
  • Подання доказів у цивільному процесі
  • Сторони та інші учасники справи подають докази у справі безпосередньо до суду. Позивач, особи, яким законом надано право звертатися до суду в
  • Підстави звільнення від доказування у цивільному процесі
  • Обставини, які визнаються учасниками справи, не підлягають доказуванню, якщо суд не має обґрунтованого сумніву щодо достовірності цих обставин або
  • Обов’язок доказування і подання доказів у цивільному процесі
  • Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених ЦПК
  • Достатність доказів у цивільному процесі
  • Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета
  • Допустимість доказів у цивільному процесі
  • У Конституції України містяться певні норми, що гарантують отримання доказів з дотриманням законодавства України. Так, стаття 31 Конституції
Інформація
Голосування
На якому ти курсі ?