Головні актори політичного управління, їх особливості


Головні актори політичного управління, їх особливості


Суб'єкт управління - система, наділена певною компетенцією і державно- владними повноваженнями, що дозволяють їй втілювати свою волю у форму керівних команд чи рішень, обов'язкових для виконання, тобто це система, керуюча

- Народні маси. Вони є як суб'єктом, так і об'єктом політичного управління. Громадяни беруть участь у політиці безпосередньо і опосередковано. Масовими формами прямої участі є вибори, референдуми, звернення громадян, страйки та інші легітимні і нелегітимні форми народного волевиявлення. Прямий вплив на політичні процеси надає громадська думка. Формою непрямого участі громадян є їх участь у формуванні представницьких органів влади. Вибрані населенням представники, насамперед депутати, виступають як посередники між громадянами і управлінськими структурами;

- Державні органи, а також система місцевого самоврядування;

- Безпосередньо не займаються політичним управлінням, але активно беруть участь у ньому політичні партії, громадські організації та рухи, засоби масової інформаціїспілки, які представляють інтереси всіх основних верств і груп суспільства;

- Організації, офіційно не пов'язані з процесом політичного управління, але які надають на нього істотний вплив, у тому числі армія, церква, підприємницькі структури.

Сукупність суб'єктів політичного управління включає в себе такі високо статусні актори, як політичні еліти, лідери, політичні партії, етнополітічні рухи, національно-культурні організації, органи державної влади і регіонального рівнів, органи місцевого самоврядування, транскордонні актори (зарубіжні держави і міжнародні організації).

В системі суб'єктів політичного управління на субнаціональному рівні переважають етнополітичні еліти, тобто високостатусні групи, які мають найвищий вплив на прийняття і реалізацію стратегічних владних рішень, що володіють найбільшими ресурсами влади. У силу цих якостей еліти користуються авторитетом у своїх регіонах. Їх інтереси і ціннісні орієнтації визначають норми взаємодії сукупності внутрішньорегіональних суб'єктів політики.


Статистика
0  
Всього матеріалів 4282
0  
Всього коментарів 0
1  
Користувачів 27
Наші партнери
Оновлення new
  • Умови застосування видачі або передачі злочинця
  • Підставою видачі  є вчинення особою суспільно-небезпечного діяння, яке відповідно до законодавства України та законодавства запитуючої держави є
  • Універсальний принцип закону України про кримінальну відповідальність
  • Космополітичний (універсальний ) принцип передбачають поширення чинності кримінального законодавства України на суспільно небезпечні діяння, вчинені
  • Реальний принцип закону України про кримінальну відповідальність
  • Реальний принцип чинності закону про кримінальну відповідальність засновується на загальновизнаних нормах і принципах міжнародного права, сутність
  • Територіальний принцип закону України про кримінальну відповідальність
  • Територіальний принцип  випливає із суверенітету держави, влада якої поширюється на всю її територію. Особами, які вчинили злочин на території
  • Особливості регламентації за кримінальним правом України перейняття кримінального провадження
  • Україна може перейняти кримінальне провадження, в якому судовими органами іноземної держави не ухвалено вирок, щодо громадян України та іноземців,
Коментарі
Інформація
Голосування
Чи подобається Вам новий дизайн ?