Технології формування державної політики


Технології формування державної політики


Політичне прогнозування. Мета і характер державної політики визначають масштаби прогнозів. За цією ознакою розрізняють: макро (економічний), регіональний, прогноз, здійснюваний на рівні окремої організації (установи), з виробництва окремого виду послуг і т.д. Крім того, прогнози диференціюються на довго-, середньо-, короткострокові й оперативні, кожен з яких сприяє формуванню відповідної державної політики.

Планування та програмування. На відміну від прогнозування, планування являє собою різновид гіпотетичного передбачення, що відображає конкретні параметри активності та зобов'язання суб'єктів, що діють в певних умовах і часових рамках Для досягнення формалізованих цілей. Це як би проектно-конструкторська діяльність, мета якої - окреслити цільову перспективу врахування впливу прийнятих сьогодні рішень на ситуацію в майбутньому.

Ще одним типом технологічних прийомів формування державної політики є програмування. Воно являє собою сукупність заходів, спрямованих на вирішення конкретної проблеми і жорстко зв'язують цільові завдання і параметри діяльності з їх досягнення. Це значно менше комплексна процедура, ніж планування. Вона пов'язує процес досягнення конкретної мети з процедурами організації та бюджетного фінансування, координує дії різних партнерів, процес інформаційного забезпечення і т.д. У кінцевому рахунку програмування орієнтовано на виявлення і вимірювання фактично досягнутих результатів.

Технології управління ризиками. Зміст провідних технологій формування державної політики нерозривно пов'язане із запобіганням ризику, що представляє собою універсальну властивість будь-якої діяльності з управління та керівництву соціальними процесами. За своєю суттю ризик - це або відхилення дій суб'єктів (або розвиток ситуації) від поставлених цілей, або збільшення можливості несприятливих наслідків для керуючої системи.

Кризові технології

В умовах кризи основні завдання державного управління грунтовно звужуються, оскільки тут нереально і неможливо забезпечити всі параметри діяльності керуючої системи.

Конструювання кризових технологій більшою мірою пов'язане з управлінням, пристосовується до динаміки зовнішніх викликів. Антикризова діяльність держави, як правило, нерозривно пов'язана з коригуванням його відносин з контрагентами - партіями, опозицією, зарубіжними партнерами і т.д., чиї дії можуть суттєво обмежити засоби і методи державного регулювання криз.

Логіка формування кризових технологій оперативного характеру передбачає:. Визначення типу кризи - військового, фінансового, соціально-економічного та ін, а також ступеня його інтенсивності, безпосередньо стимулюючої діяльність керуючої системи (УС).

Зміст кризових технологій ув'язується з визначенням факторів, що роблять несприятливий, конфліктогенний і екстремальний вплив на ситуацію.


Статистика
0  
Всього матеріалів 4285
0  
Всього коментарів 2
0  
Користувачів 20
Наші партнери
Оновлення new
  • Поняття злочину
  • Злочин, як і будь-яке інше правопорушення, є вчинком людини. Поняття злочину в кримінальному законі є універсальною і фундаментальною категорією :
  • Принципи чинності закону України про кримінальну відповідальність
  • Притягнення до кримінально-правової відповідальності певними державними органами в Україні здійснюється на основі кількох принципів, зокрема: 
  • 24 травня відбудеться ЗНО з української мови та літератури
  • Як повідоляє Український центр оцінювання якості освіти: «допуск абітурієнтів до пункту тестування триватиме з 10:15 до 10:50, початок зовнішнього
  • Умови застосування видачі або передачі злочинця
  • Підставою видачі  є вчинення особою суспільно-небезпечного діяння, яке відповідно до законодавства України та законодавства запитуючої держави є
  • Універсальний принцип закону України про кримінальну відповідальність
  • Космополітичний (універсальний ) принцип передбачають поширення чинності кримінального законодавства України на суспільно небезпечні діяння, вчинені
Інформація
Голосування
Якою пошуковою системою Ви користуєтесь ?