Особливості технологій на інформаційному ринку


Особливості технологій на інформаційному ринку


Складність застосовуваних тут інформаційних технологій визначається тим, що держава є лише одним з агентів інформаційного ринку, що не володіє винятковими правами ні в питаннях вироблення ставлення громадськості до поставлених цілей, ні в справі формування власного іміджу в громадській думці, ні в контролі за власними повідомленнями.

Інформаційні технології ускладнюються одночасно і за рахунок виникнення масових зворотних зв'язків, в яких комунікатор і реципієнт починають мінятися місцями. Такий стан спонукає до формування інтерактивних комунікативних мереж і домінування вже не монологічних, а діалогічних інформаційних зв'язків.

Це означає, що держава, виходячи на зовнішній інформаційний ринок, має постійно вдосконалювати свої дії, враховувати особливості своїх контрагентів і стан культурного середовища, вміти адекватно і оперативно реагувати на зміну духовної ситуації.

При цьому треба враховувати, що у держави можуть мінятися її контрагенти, в якості яких можуть виступати громадська думка (коли уряд, наприклад, ставить завдання проінформувати громадськість про своє ставлення до тієї чи іншої соціальної проблеми); управлінські структури (при розподілі необхідних для держустанов ресурсів, призначенні керівників); той і інший контрагенти одночасно (наприклад, при необхідності мобілізації населення для вирішення конкретної суспільної проблеми); закордонна громадська думка; міжнародні організації і т.д.

Однак при будь-якому з варіантів держава, виробляючи свої інформаційні технології, кожен раз повинна відшукувати найбільш ефективні способи поширення інформації, в тому числі і відповідні технічні засоби, конкурувати з інформаційними потоками, спеціально організованими, наприклад опозицією, для зниження ефективності її рішень, вести боротьбу за збереження своїх переваг у політичному рекламуванні, сприяти поширенню спеціалізованої інформації. Однак якщо обрана лінія інформаційної поведінки буде постійно обмежуватись з міркувань безпеки інформованості населення, то це може нести в собі загрозу демократії.


Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter
Статистика
0  
Всього матеріалів 4270
0  
Всього коментарів 1
1  
Користувачів 24
Оновлення new
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених громадянами України або особами без громадянства за межами України
  • Громадяни України та особи без громадянства, що постійно проживають в Україні, які вчинили злочини за її межами, підлягають кримінальній
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених на території України
  • Особи, які вчинили злочини на території України, підлягають кримінальній відповідальності за КК України.  Злочин визнається вчиненим на території
  • Зворотна дія закону про кримінальну відповідальність у часі
  • Закон про кримінальну відповідальність, що скасовує злочинність діяння, пом'якшує кримінальну відповідальність або іншим чином поліпшує становище
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність у часі
  • Закон про кримінальну відповідальність набирає чинності через 10 (десять) днів з дня його офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено самим
  • Законодавство України про кримінальну відповідальність
  • Законодавство України про кримінальну відповідальність становить:  Кримінальний кодекс України , який ґрунтується на:  Конституції України; 
Наші партнери
Інформація
Голосування
Чи отримуєте Ви стипендію?