Поиск по сайту

Сутність, функції, система громадського виховання


Сутність, функції, система громадського виховання


Громадянське виховання — формування громадянськості як інтегрованої якості особистості, що дає людині можливість відчувати себе морально, соціально, політично і юридично дієздатною та захищеною.

Покликане воно виховувати у молодої людини високі моральні ідеали, почуття любові до своєї Батьківщини, потреби у служінні їй. Відомо, що основні риси громадянина формуються в молодому віці, під впливом загальнонародних, національних цінностей, у взаємодії особистості із суспільством, яке на кожному етапі представляють сім я, школа, різноманітні колективи.

Орієнтоване на формування свідомого громадянина, патріота, професіонала, людини зі шляхетними особистісними якостями і рисами характеру, світоглядом і способом мислення, почуттями, вчинками та поведінкою, спрямованими на саморозвиток.

Система громадянського виховання включає: комплекс функцій, що формуються з урахуванням вікових можливостей, засвоєння загальногромадянських і загальнолюдських політичних ідей, зміст і форми громадянського виховання, засобів масової інформації. Їй властиві суперечності і "механізми", що забезпечують також певні критерії громадянської вихованості.

Функції громадянського виховання поділяються на освітні,виховні та розвивальні.

Освітня функція полягає в тому, щоб розкрити школярам загальнолюдські і загальногромадянські політичні ціннісні орієнтації оновлення суспільства, озброїти школярів уміннями політичного діалогу і культурного ведення дискусії, ораторських і організаторських навичок, чіткого і ясного викладу думки у вільній усній мові.

Виховна функція громадянського виховання проявляється у процесі включення учнів у посильну і доступну суспільно-громадянську діяльність. Саме у ній відбувається формування у школяра почуттів вищого порядку, таких, як патріотизм та інтернаціоналізм, а також високих морально -політичних якостей: порядності, морально-політичній охайності в стосунках з людьми, свідомої дисциплінованості, відповідальності, політичного чуття, критичності, здатності виправити свої помилки.

Розвивальна функція громадянського виховання випливає з освітньої і виховної. Громадянське пізнання і діяльність формують здатність політичного мислення, вміння осмислити і усвідомити кожен суспільно важливий факт, подію. Школярі вчаться самостійно розбиратися в потоці політичної інформації, давати їй оцінку, протистояти маніпулюванню їхньою свідомістю.


Статистика
0  
Всього матеріалів 4382
0  
Всього коментарів 22
4  
Користувачів 1071
Обновления new
  • Представление доказательств в гражданском процессе
  • Стороны и другие участники дела подают доказательства по делу непосредственно в суд. Истец  лица, которым законом предоставлено право обращаться в
  • Основания освобождения от доказывания в гражданском процессе
  • Обстоятельства, которые признаются участниками дела, не подлежат доказыванию, если суд не имеет обоснованного сомнения в достоверности этих
  • Обязанность доказывания и представления доказательств в гражданском процессе
  • Каждая сторона должна доказать те обстоятельства, на которые она ссылается как на основание своих требований или возражений, кроме случаев,
  • Достаточность доказательств в гражданском процессе
  • Достаточны доказательства, в своей совокупности позволяют сделать вывод о наличии или отсутствии обстоятельств дела, входящие в предмет доказывания.
  • Допустимость доказательств в гражданском процессе
  • В Конституции Украины содержатся определенные нормы, гарантирующие получение доказательств с соблюдением законодательства Украины. Так, статья 31
Информация