Реклама від Yandex

Реклама від Google


Категорія: Теорія лобіювання (Шпаргалки)


Методи міжнародного лобізму


Сенс міжнародного лобізму полягає в донесенні позиції держави (її політичної еліти, органів, бізнес-структур) або транснаціональної корпорації до органів влади держави яка «лобіюється». Ефект від такого лобіювання досягається, коли відповідна позиція втілюється в публічно-владному рішенні.

Під міжнародним лобіюванням можна розуміти просування інтересів держави або ТНК на рівні функціонування міжурядових організацій або на наднаціональному рівні влади.

Оскільки держави залишаються єдиними акторами системи світової політики, наділеними правом прийняття рішень, то методом лобізму рішень МУО (будь-які об'єднання держав) є «дипломатичне лобі» (що діє у формі тиску національних урядів країн - учасниць МУО).

Іншим специфічним методом міжнародного лобізму є інформаційний вплив на осіб, які приймають рішення - так званий «інформаційний лобізм». Інформаційний тиск може здійснюватися як безпосередньо, наприклад, через експертні структури МУО, так і побічно. Останнє передбачає вплив на осіб, які приймають рішення за допомогою громадської думки з необхідного питання або через незалежні експертні центри.


Категорія: Теорія лобіювання (Шпаргалки)
Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter