Визначення легальних форм лобіювання


Визначення легальних форм лобіювання

У зв'язку з тим, що лобізм має цілий спектр можливих наслідків, він, безумовно, потребує впорядкування, юридичного оформлення. Суспільство і держава повинні спільно брати участь в налагодженні механізмів трансформації негативних моментів лобіювання в позитивних, а також у використанні ефективних інструментів мінімізації шкідливих результатів від лобізму і в нарощуванні позитивних, в затвердженні цивілізованих його початків.

Ймовірно, краще створювати легальні форми для лобіювання, щоб їх можна було хоч якось контролювати, разом з тим треба усвідомлювати той, що абсолютного контролю над даним явищем встановити неможливо. Воно багатолике, багатогранно, утілюється частенько в унікальних формах. У різних країнах, з причини своєрідності демократичного будівництва, інститутів і норм, що існують там, намагаються знайти свої шляхи вирішення проблеми впорядкування лобістської діяльності

Легальні шляхи включають два напрямки. Перше, коли лідери комерційних структур самі йдуть у політику - шлях не завжди виправданий, але досить популярний завдяки численним прикладам. Досить ефективний і вже виправданий шлях-це вплив на політичні рішення з використанням форм "цивілізованого" лобі. Це досить тривала і копітка робота з владними та законодавчими структурами. Цей шлях може бути в кінцевому рахунку виправданий при вирішенні таких основних питань, як надання впливу на формування законодавства. Сама робота полягає у донесенні до депутатського корпусу інтересів відповідних груп і фірм за рахунок організації відвідування "нових" об'єктів, зустрічей, презентацій, семінарів, конференцій. Багатогранна робота з підготовки кампаній в пресі, а також участі в розробленні проектів відповідних законів, указів і розпоряджень.


Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter
Статистика
0  
Всього матеріалів 4271
0  
Всього коментарів 1
0  
Користувачів 24
Оновлення new
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених іноземцями або особами без громадянства за межами України
  • Іноземці або особи без громадянства, що не проживають постійно в Україні, які вчинили злочини за її межами, підлягають в Україні відповідальності за
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених громадянами України або особами без громадянства за межами України
  • Громадяни України та особи без громадянства, що постійно проживають в Україні, які вчинили злочини за її межами, підлягають кримінальній
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність щодо злочинів, вчинених на території України
  • Особи, які вчинили злочини на території України, підлягають кримінальній відповідальності за КК України.  Злочин визнається вчиненим на території
  • Зворотна дія закону про кримінальну відповідальність у часі
  • Закон про кримінальну відповідальність, що скасовує злочинність діяння, пом'якшує кримінальну відповідальність або іншим чином поліпшує становище
  • Чинність закону про кримінальну відповідальність у часі
  • Закон про кримінальну відповідальність набирає чинності через 10 (десять) днів з дня його офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено самим
Наші партнери
Інформація
Голосування
Якою пошуковою системою Ви користуєтесь ?