Реклама від Yandex

Реклама від Google


Категорія: Теорія лобіювання (Шпаргалки)


Визначення легальних форм лобіювання

У зв'язку з тим, що лобізм має цілий спектр можливих наслідків, він, безумовно, потребує впорядкування, юридичного оформлення. Суспільство і держава повинні спільно брати участь в налагодженні механізмів трансформації негативних моментів лобіювання в позитивних, а також у використанні ефективних інструментів мінімізації шкідливих результатів від лобізму і в нарощуванні позитивних, в затвердженні цивілізованих його початків.

Ймовірно, краще створювати легальні форми для лобіювання, щоб їх можна було хоч якось контролювати, разом з тим треба усвідомлювати той, що абсолютного контролю над даним явищем встановити неможливо. Воно багатолике, багатогранно, утілюється частенько в унікальних формах. У різних країнах, з причини своєрідності демократичного будівництва, інститутів і норм, що існують там, намагаються знайти свої шляхи вирішення проблеми впорядкування лобістської діяльності

Легальні шляхи включають два напрямки. Перше, коли лідери комерційних структур самі йдуть у політику - шлях не завжди виправданий, але досить популярний завдяки численним прикладам. Досить ефективний і вже виправданий шлях-це вплив на політичні рішення з використанням форм "цивілізованого" лобі. Це досить тривала і копітка робота з владними та законодавчими структурами. Цей шлях може бути в кінцевому рахунку виправданий при вирішенні таких основних питань, як надання впливу на формування законодавства. Сама робота полягає у донесенні до депутатського корпусу інтересів відповідних груп і фірм за рахунок організації відвідування "нових" об'єктів, зустрічей, презентацій, семінарів, конференцій. Багатогранна робота з підготовки кампаній в пресі, а також участі в розробленні проектів відповідних законів, указів і розпоряджень.


Категорія: Теорія лобіювання (Шпаргалки)
Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter