Реклама від Yandex

Реклама від Google


Категорія: Теорія лобіювання (Шпаргалки)


Поняття технологій та методів лобіювання


Технологія лобіювання складається з системи послідовних дій, котрі забезпечують реалізацію її цілей та завдань. Вона містить у собі методи, прийоми та засоби досягнення ефективного впливу на органи прийняття рішень, а також способи отримання суб’єктом лобіювання глобальних, перспективних вигод (тактика і стратегія лобіювання).

Виділяють декілька загальних завдань, які доводиться виконувати всім лобістам і які визначають технологію лобістської діяльності:

  • пошук фактів та аргументів щодо конкретних інтересів;
  • інтерпретація дій та фактів для клієнта та об’єкта лобістської діяльності;
  • захист позиції клієнта різними методами;
  • формування паблісіті.

Методи лобіювання, які застосовують різні установи та організації, обумовлені не лише особливостями країн, де вони мають місце, та їх політичних систем, а й специфікою власної діяльності та завданнями, що ставляться перед лобістами.

одним з найпоширеніших методів лобіювання є участь лобістів у роботі різних структур парламентів, органів державного управління при обговоренні питань лобіювання. Це достатньо ефективний засіб лобіювання, застосування такого методу обумовлено взаємною зацікавленістю суб’єктів комунікаційного процесу: з одного боку, група тиску прагне до представництва своїх інтересів у парламенті, а з іншого – член парламенту бажає отримати цікаву та нерідко унікальну інформацію, яка при вдалому її використанні може сприяти не лише піднесенню її престижу в палаті, але і просуванню по службовій драбині

Організація зустрічей представників державних структур з громадськістю – різновид особистих контактів, який особливо вдало може застосовуватися на місцевому рівні. Запрошення представників влади на презентацію, день відкритих дверей, виставку створює сприятливі умови для інформування представників місцевої влади і донесення до них позитивної інформації про фірму та її інтереси. В окремих випадках можливе застосування цього методу і при лобіюванні центральних органів державної влади.


Категорія: Теорія лобіювання (Шпаргалки)
Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Ctrl + Enter