Семінарське заняття: цілі, завдання, види, особливості

Семінарське заняття: цілі, завдання, види, особливості

Семінарське заняття: цілі, завдання, види, особливості Семінар  – це особлива форма навчальних практичних занять, яка полягає у самостійному вивченні студентами окремих питань і тем лекційного курсу з наступним оформленням навчального матеріалу у вигляді рефератів, доповідей, повідомлень тощо. Семінарські заняття отримали свою назву від латинського слова «seminarium», що означає розсадник. Вони проводилися в давньогрецьких і римських школах як поєднання диспутів, повідомлень учнів,
Зміст і сутність процесу виховання

Зміст і сутність процесу виховання

Методи навчання: 1 група – організація і здійснення навчально-пізнавальної роботи… Виховання як процес цілеспрямованого формування та розвитку особистості Виховний процес та його основні компоненти Сутність та основні класифікації методів виховання Характеристика основних груп методів виховання
Загальні, вікові та індивідуальні особливості розвитку людини

Загальні, вікові та індивідуальні особливості розвитку людини

1. Процес розвитку особистості 2. Основні фактори процесу і результату людського розвитку: спадкоємність, середовище, виховання 3. Вікова періодизація. Нерівномірність розвитку: акселерація
Методи педагогічних досліджень

Методи педагогічних досліджень

1. Сутність поняття «методи дослідження» 2. Методи емпіричного дослідження: спостереження, опитування (бесіда, інтерв’ю, анкетування), тестування, рейтинг, вивчення продуктів діяльності піддослідних (письмових, графічних, творчих і контрольних робіт), вивчення і узагальнення творчого досвіду, педагогічний експеримент 3. Математичні і статичні методи в педагогіці: реєстрація, ранжирування, шкалування 4. Теоретичні методи педагогічного дослідження: вивчення наукової літератури
Основні категорії педагогіки

Основні категорії педагогіки

1. Основні категорії педагогіки: розвиток, формування, спеціалізація, виховання, освіта, навчання, самовиховання, самоосвіта, педагогічний процес 2. Структура педагогічної науки та її зв’язок з іншими науками 3. Наукові галузі педагогіки: загальна педагогіка, вікова педагогіка, військова педагогіка, професійна педагогіка, спеціальна педагогіка, соціальна педагогіка, історія педагогіки
Виникнення і розвиток педагогіки

Виникнення і розвиток педагогіки

1. Потреба передачі соціального досвіду підростаючим поколінням. Виховання як цілеспрямований процес 2. Мета і зміст виховання в умовах первіснообщинного ладу 3. Перші зачатки утворення педагогічної науки – країни Древнього Сходу (Індія, Китай, Ассирія, Вавилон). Три типи шкіл: жрецькі, палацові і військові 4. Розквіт педагогічної науки – Давня Греція й Рим 5. V – XVI ст. – період Середньовіччя 6. Епоха Відродження (XV-XVI ст.)
Статистика
0  
Всього матеріалів 4362
0  
Всього коментарів 15
0  
Користувачів 96
Наші партнери
Оновлення new
  • Особи, які можуть та не можуть бути представниками в суді
  • Особи, які можуть бути представниками: адвокат; законний представник. Відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність»,
  • Міністерство освіти і науки України змінило правило вступу до вищих навчальних закладів
  • По-перше, у 2019 році МОН збільшить пільги для учасників бойових дій. По-друге, МОН затвердило нові норми вступу на бакалаврат та
  • Законні представники у цивільному процесі
  • Законне (необхідне, обов'язкове) процесуальне представництво виникає на підставі закону, адміністративного чи судового акта за наявності таких
  • Види представництва у цивільному процесі
  • ЦПК України прямо класифікацію процесуального представництва не проводить, проте аналіз окремих його статей, що визначають правові засади участі
  • Умови, які необхідні для здійснення функцій представника у цивільному процесі
  • Для того, щоб відбулося процесуальне представництво, повинно бути дотримано низку умов: такі особи мають бути правоздатні та дієздатні, тобто, не
Інформація
Голосування
Якою мовою Ви розмовляєте ?