Семінарське заняття: цілі, завдання, види, особливості

Семінарське заняття: цілі, завдання, види, особливості

Семінар  – це особлива форма навчальних практичних занять, яка полягає у самостійному вивченні студентами окремих питань і тем лекційного курсу з наступним оформленням навчального матеріалу у вигляді рефератів, доповідей, повідомлень тощо. Семінарські заняття отримали свою назву від латинського слова «seminarium», що означає розсадник. Вони проводилися в давньогрецьких і римських школах як поєднання диспутів, повідомлень учнів, коментарів і висновків викладачів. У сучасній вищій школі семінар –
Зміст і сутність процесу виховання

Зміст і сутність процесу виховання

Методи навчання: 1 група – організація і здійснення навчально-пізнавальної роботи… Виховання як процес цілеспрямованого формування та розвитку особистості Виховний процес та його основні компоненти Сутність та основні класифікації методів виховання Характеристика основних груп методів виховання
Загальні, вікові та індивідуальні особливості розвитку людини

Загальні, вікові та індивідуальні особливості розвитку людини

1. Процес розвитку особистості 2. Основні фактори процесу і результату людського розвитку: спадкоємність, середовище, виховання 3. Вікова періодизація. Нерівномірність розвитку: акселерація
Методи педагогічних досліджень

Методи педагогічних досліджень

1. Сутність поняття «методи дослідження» 2. Методи емпіричного дослідження: спостереження, опитування (бесіда, інтерв’ю, анкетування), тестування, рейтинг, вивчення продуктів діяльності піддослідних (письмових, графічних, творчих і контрольних робіт), вивчення і узагальнення творчого досвіду, педагогічний експеримент 3. Математичні і статичні методи в педагогіці: реєстрація, ранжирування, шкалування 4. Теоретичні методи педагогічного дослідження: вивчення наукової літератури
Основні категорії педагогіки

Основні категорії педагогіки

1. Основні категорії педагогіки: розвиток, формування, спеціалізація, виховання, освіта, навчання, самовиховання, самоосвіта, педагогічний процес 2. Структура педагогічної науки та її зв’язок з іншими науками 3. Наукові галузі педагогіки: загальна педагогіка, вікова педагогіка, військова педагогіка, професійна педагогіка, спеціальна педагогіка, соціальна педагогіка, історія педагогіки
Виникнення і розвиток педагогіки

Виникнення і розвиток педагогіки

1. Потреба передачі соціального досвіду підростаючим поколінням. Виховання як цілеспрямований процес 2. Мета і зміст виховання в умовах первіснообщинного ладу 3. Перші зачатки утворення педагогічної науки – країни Древнього Сходу (Індія, Китай, Ассирія, Вавилон). Три типи шкіл: жрецькі, палацові і військові 4. Розквіт педагогічної науки – Давня Греція й Рим 5. V – XVI ст. – період Середньовіччя 6. Епоха Відродження (XV-XVI ст.)
Статистика
0  
Всього матеріалів 4382
0  
Всього коментарів 15
0  
Користувачів 138
Наші партнери
Оновлення new
  • Подання доказів у цивільному процесі
  • Сторони та інші учасники справи подають докази у справі безпосередньо до суду. Позивач, особи, яким законом надано право звертатися до суду в
  • Підстави звільнення від доказування у цивільному процесі
  • Обставини, які визнаються учасниками справи, не підлягають доказуванню, якщо суд не має обґрунтованого сумніву щодо достовірності цих обставин або
  • Обов’язок доказування і подання доказів у цивільному процесі
  • Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених ЦПК
  • Достатність доказів у цивільному процесі
  • Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета
  • Допустимість доказів у цивільному процесі
  • У Конституції України містяться певні норми, що гарантують отримання доказів з дотриманням законодавства України. Так, стаття 31 Конституції
Інформація
Голосування
Якою мовою Ви розмовляєте ?