Теорія прийняття суспільно-політичних рішень (Шпаргалки)

1. Місце теорії прийняття політичного рішення в системі суспільно-політичних наук

2. Суб’єкти прийняття політичного рішення

3. Об’єкт, предмет та завдання курсу

4. Формування «порядку денного» в політичному процесі

5. Визначення стратегічних задач майбутнього на підставі аналізу політичного рішення

6. Методологічні підходи та концептуальні моделі прийняття політичних рішень

7. Розробка політичного рішення на рівні мікро та макрополітики

8. Системи управління та її склад

9. Становлення теорії прийняття політичних рішень як навчальної дисципліни

10. Підсистема політики

11. Державні органи та їх класифікація

12. Критерії прийняття рішень

13. Фундаментальні та прикладні дослідження в теорії прийняття політичного рішення

14. Стилі прийняття рішень

15. Президент України та його Адміністрація як суб’єкт прийняття політичного рішення

16. Поняття політичного рішення

17. Роль та місце альтернативи в процесі розробки та прийняття політичного рішення

18. Рада Національної безпеки та оборони України як суб’єкт розробки та прийняття політичного рішення

19. Ефективність політичного рішення

20. Політичні сили, що впливають на процес розробки альтернативного рішення

21. Спецслужби України та їх вплив на розробку та прийняття політичного рішення

22. Класифікація політичних рішень

23. Виявлення та аналіз проблем, які виникають в ході прийняття рішень

24. Роль експертів при розгляді альтернатив політичного рішення

25. Допустимі, оптимальні та ефективні рішення

26. Кабінет міністрів України як центральний орган виконавчої влади що відповідає за розробку та реалізацію політичного рішення

27. Верховна Рада України як центр прийняття політичного рішення

28. Формальні та неформальні політичні відносини, їх вплив на процес прийняття політичного рішення

29. Основні ідеї «теорії груп інтересів» (А. Бентлі, А, Джорж) при прийнятті рішень

30. Загальна теорія політичних рішень через призму теорії політичних систем

31. Політичні традиції та їх вплив на процес прийняття політичного рішення

32. Етапи прийняття політичного рішення в концепції С. Лассуела

33. Інструментальний підхід у теорії прийняття суспільно-політичних рішень

34. Поведінковий підхід до трактування прийняття рішень (Г. Саймон)

35. Чинники, від яких залежать політичні рішення за Р. Далем

36. Раціональна модель прийняття політичних рішень

37. Моделі політичного рішення за М.Вебером

38. Моделі прийняття політичних рішень за Г. Саймоном

39. Моделі розробки та реалізації політичного рішення в концепції Р. Снайдерса

40. Дескриптивні технології функціонального аналізу

41. Концепція політичних рішень А. Етціоні

42. Бюрократичний механізм реалізації політичного рішення

43. Основні аспекти теорії раціонального вибору, теорії суспільного (публічного) вибору та теорії обміну Дж. Хоманса

44. Процес трансформації політичних рішень та дій індивідуальних суб’єктів в колективні дії т рішення (концепція М.Олсона)

45. Ефективність імплементації політичних рішень в концепції П.Сабатєр

46. Ефективність впровадження політичного рішення в моделі Д. Мазменіана

47. Сутність демократичної процедури розробки та прийняття політичного рішення Ю. Габермаса

Статистика
2  
Всього матеріалів 4336
0  
Всього коментарів 8
1  
Користувачів 59
Наші партнери
Оновлення new
  • Наслідки відводу суду (судді)
  • У разі задоволення заяви про відвід судді, який розглядає справу одноособово, справа розглядається в тому самому суді іншим суддею, який здійснюється
  • Порядок вирішення заявленого відводу та самовідводу
  • Питання про відвід (самовідвід) судді може бути вирішено як до, так і після відкриття провадження у справі. Питання про відвід судді вирішує суд,
  • Заяви про самовідводи та відводи
  • З нижче наведених підстав суддя, секретар судового засідання, експерт, спеціаліст, перекладач зобов’язані заявити самовідвід або може бути заявлено
  • Підстави для відводу (самовідводу) секретаря судового засідання, експерта, спеціаліста, перекладача
  • Секретар судового засідання, експерт, спеціаліст, перекладач не можуть брати участі у розгляді справи та підлягають відводу (самовідводу) з підстав:
  • Недопустимість повторної участі судді в розгляді справи
  • Варто почати з того, що заборона повторної участі судді в розгляді тієї самої справи забезпечує неможливість розгляду справи тим самим судом двічі.
Інформація
Голосування
Якою мовою Ви розмовляєте ?