Омбудсмен та його значення для встановлення паритету у суспільстві: світова практика та українські реалії

Омбудсмен та його значення для встановлення паритету у суспільстві: світова практика та українські реалії

71. Омбудсмен та його значення для встановлення паритету у суспільстві: світова практика та українські реалії
Незалежні органи, спостережні комітети з забезпечення рівності, спеціальні посередницькі органи

Незалежні органи, спостережні комітети з забезпечення рівності, спеціальні посередницькі органи

70. Незалежні органи, спостережні комітети з забезпечення рівності, спеціальні посередницькі органи
Інституційні механізми впровадження гендерної політики

Інституційні механізми впровадження гендерної політики

68. Інституційні механізми впровадження гендерної політики
Міжпарламентський союз та його роль у моніторингу досягнення гендерної рівності

Міжпарламентський союз та його роль у моніторингу досягнення гендерної рівності

67. Міжпарламентський союз та його роль у моніторингу досягнення гендерної рівності
Запозичення зарубіжного досвіду впровадження політики рівних прав та можливостей

Запозичення зарубіжного досвіду впровадження політики рівних прав та можливостей

66. Запозичення зарубіжного досвіду впровадження політики рівних прав та можливостей як шлях побудови паритетної демократії в Україні
Гендерне квотування як крок на шляху до паритетної демократії

Гендерне квотування як крок на шляху до паритетної демократії

65. Гендерне квотування як крок на шляху до паритетної демократії 
Прогалини в законодавстві, що перешкоджають встановленню паритетної демократії в Україні

Прогалини в законодавстві, що перешкоджають встановленню паритетної демократії в Україні

63. Прогалини в законодавстві, що перешкоджають встановленню паритетної демократії в Україні
Основні напрями вдосконалення законодавства щодо моделі паритетної демократії в Україні

Основні напрями вдосконалення законодавства щодо моделі паритетної демократії в Україні

62. Основні напрями вдосконалення законодавства щодо моделі паритетної демократії в Україні
Проблеми і напрямки вдосконалення політико-правового механізму забезпечення паритетної демократії

Проблеми і напрямки вдосконалення політико-правового механізму забезпечення паритетної демократії

61. Проблеми і напрямки вдосконалення політико-правового механізму забезпечення паритетної демократії
Подолання національних та релігійних конфліктів

Подолання національних та релігійних конфліктів

59. Подолання національних та релігійних конфліктів – шлях до суспільної злагоди та паритетної демократії
Статистика
0  
Всього матеріалів 4362
0  
Всього коментарів 13
0  
Користувачів 83
Наши партнеры
Обновления new
  • Особи, які можуть та не можуть бути представниками в суді
  • Особи, які можуть бути представниками: адвокат; законний представник. Відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність»,
  • Министерство образования и науки Украины изменило правило вступления в высшие учебные заведения
  • Во-первых, в 2019 году МОН увеличит льготы для участников боевых действий. Во-вторых, МОН утвердило новые нормы вступления в бакалаврат и
  • Законні представники у цивільному процесі
  • Законне (необхідне, обов'язкове) процесуальне представництво виникає на підставі закону, адміністративного чи судового акта за наявності таких
  • Види представництва у цивільному процесі
  • ЦПК України прямо класифікацію процесуального представництва не проводить, проте аналіз окремих його статей, що визначають правові засади участі
  • Умови, які необхідні для здійснення функцій представника у цивільному процесі
  • Для того, щоб відбулося процесуальне представництво, повинно бути дотримано низку умов: такі особи мають бути правоздатні та дієздатні, тобто, не
Информация
Голосование
Як часто ти відвідуєш Studies.In.Ua ?