1. Педагогіка – наука про виховання
2. Предмет і об’єкт педагогіки
6. Сутність поняття «методи дослідження»
7. Методи емпіричного дослідження
8. Теоретичні методи педагогічного дослідження
9. Математичні й статистичні методи: реєстрація, ранжирування, шкалування
10. Процес розвитку особистості
11. Основні фактори процесу і результату людського розвитку: спадкоємність, середовище і виховання
12. Вікова періодизація. Нерівномірність розвитку: акселерація
13. Особливості виховання особистостей різноманітних вікових груп
14. Врахування індивідуальних особливостей
15. Дидактика як складова частина педагогіки
16. Сутність, структура, функції навчання
17. Характеристика принципів педагогічного процесу
20. Загальна характеристика організаційних форм навчання
24. Виховання як процес цілеспрямованого формування та розвитку особистості
25. Виховний процес та його основні компоненти
26. Сутність та основні класифікації методів виховання
27. Характеристика складових процесу виховання
28. Екологічне виховання підростаючого покоління
29. Громадське виховання у навчально-виховному процесі
30. Сутність, функції, система громадського виховання
31. Загальнолюдські аспекти громадського виховання
32. Трудове виховання у навчально-виховному процесі
34. Естетичне виховання у цілісному навчально-виховному процесі
35. Фізичне виховання підростаючого покоління
36. Сім’я та її значення у становленні особистості. Правила сімейного виховання
37. Колектив як фактор соціалізації особистості
38. Освіта та педагогічна думка Київської Русі
39. Братські школи XVI – XVIII ст. Києво-Могилянська академія
40. Педагогічні погляди та ідеї Я.А. Коменського
41. Педагогічні погляди Ушинського, Русової
42. Українська освіта ХХ ст.: Грушевський, Макаренко, Сухомлинський
43. Виховання в середні віки: церковне, рицарське, бюргерське, стихійне
44. Епоха Відродження: Рабле, Мор
45. Просвітництво: Локк, Дідро, Руссо