Педагогіка (Шпаргалки)

Шпаргалки - Педагогіка


1. Педагогіка – наука про виховання

2. Предмет і об’єкт педагогіки

3. Основні категорії педагогіки: розвиток, формування, соціалізація, виховання, освіта, навчання, самовиховання, самоосвіта, педагогічний процес

4. Структура педагогічної науки та її зв’язок з іншими науками: філософією, етикою, психологією, соціологією, гігієною, історією

5. Наукові галузі педагогіки: загальна педагогіка, вікова педагогіка, військова педагогіка, професійна педагогіка, спеціальна педагогіка, соціальна педагогіка, історія педагогіки

6. Сутність поняття «методи дослідження»

7. Методи емпіричного дослідження

8. Теоретичні методи педагогічного дослідження

9. Математичні й статистичні методи: реєстрація, ранжирування, шкалування

10. Процес розвитку особистості

11. Основні фактори процесу і результату людського розвитку: спадкоємність, середовище і виховання

12. Вікова періодизація. Нерівномірність розвитку: акселерація

13. Особливості виховання особистостей різноманітних вікових груп

14. Врахування індивідуальних особливостей

15. Дидактика як складова частина педагогіки

16. Сутність, структура, функції навчання

17. Характеристика принципів педагогічного процесу

18. Технології навчання

19. Методи навчання

20. Загальна характеристика організаційних форм навчання

21. Прийоми і засоби навчання

22. Види і стилі навчання

23. Репродуктивний стиль, творчий стиль, емоційно-ціннісний стиль, емоційно-імпровізаційний стиль, емоційний-методичний стиль, розмірковувально-імпровізаційний стиль, розмірковувально-методичний стиль

24. Виховання як процес цілеспрямованого формування та розвитку особистості

25. Виховний процес та його основні компоненти

26. Сутність та основні класифікації методів виховання

27. Характеристика складових процесу виховання

28. Екологічне виховання підростаючого покоління

29. Громадське виховання у навчально-виховному процесі

30. Сутність, функції, система громадського виховання

31. Загальнолюдські аспекти громадського виховання

32. Трудове виховання у навчально-виховному процесі

33. Моральне виховання дитини

34. Естетичне виховання у цілісному навчально-виховному процесі

35. Фізичне виховання підростаючого покоління

36. Сім’я та її значення у становленні особистості. Правила сімейного виховання

37. Колектив як фактор соціалізації особистості

38. Освіта та педагогічна думка Київської Русі

39. Братські школи XVI – XVIII ст. Києво-Могилянська академія

40. Педагогічні погляди та ідеї Я.А. Коменського

41. Педагогічні погляди Ушинського, Русової

42. Українська освіта ХХ ст.: Грушевський, Макаренко, Сухомлинський

43. Виховання в середні віки: церковне, рицарське, бюргерське, стихійне

44. Епоха Відродження: Рабле, Мор

45. Просвітництво: Локк, Дідро, Руссо

46. Педагоги класики кінця XVIII-XIX ст.: Песталоцці

47. Теорія «вільного виховання» Монтессорі

Статистика
0  
Всього матеріалів 4362
0  
Всього коментарів 15
0  
Користувачів 99
Оновлення new
  • Особи, які можуть та не можуть бути представниками в суді
  • Особи, які можуть бути представниками: адвокат; законний представник. Відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність»,
  • Міністерство освіти і науки України змінило правило вступу до вищих навчальних закладів
  • По-перше, у 2019 році МОН збільшить пільги для учасників бойових дій. По-друге, МОН затвердило нові норми вступу на бакалаврат та
  • Законні представники у цивільному процесі
  • Законне (необхідне, обов'язкове) процесуальне представництво виникає на підставі закону, адміністративного чи судового акта за наявності таких
  • Види представництва у цивільному процесі
  • ЦПК України прямо класифікацію процесуального представництва не проводить, проте аналіз окремих його статей, що визначають правові засади участі
  • Умови, які необхідні для здійснення функцій представника у цивільному процесі
  • Для того, щоб відбулося процесуальне представництво, повинно бути дотримано низку умов: такі особи мають бути правоздатні та дієздатні, тобто, не
Інформація
Голосування
Чи подобається Вам новий дизайн ?